DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI gielda.lubuskie.pl
Województwo Lubuskie – Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej gielda.lubuskie.pl
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
STATUS POD WZGLĘDEM ZGODNOŚCI Z USTAWĄ
Strona internetowa jest >częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
TREŚCI NIEDOSTĘPNE
- Niektóre elementy w wersji kontrastowej nie posiadają wystarczającego kontrastu.
- Niektóre zdjęcia nie posiadają prawidłowego opisu lub nie posiadają go wcale.
- Materiały filmowe nie posiadają napisów i audiodeskrypcji.
PRZYGOTOWANIE DEKLARACJI W SPRAWIE DOSTĘPNOŚCI
- Deklarację sporządzono dnia:
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
INFORMACJE ZWROTNE I DANE KONTAKTOWE
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Paweł Guty.
- E-mail: p.guty@lubuskie.pl
- Telefon: 68 456 55 70
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
SKARGI I ODWOŁANIA
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Rzecznika Praw Obywatelskich.
- Adres: Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich
al. Solidarności 77
00-090 Warszawa - E-mail: BIURORZECZNIKA@BRPO.GOV.PL
- Telefon: 800 676 676
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.